maanantai 19. tammikuuta 2015

KYLMÄSTÄ LAMPIMÄÄN

BLOGIYHTEISTYÖ
 
Olen todellakin ihastunut ja vähän hämmästynytkin BY PIA'S pellavalakanoista ja niiden tiheästi kudotusta pellavakankaasta. Olen vilukissa, ja villasukat pitää olla jalassa öisin. BY PIA'S pussilakanat mukavasti lämmittävät talviöinä syynä pellava ja tiivis kangas kun taas tavallisen puuvillaisen pussilakanan päällä minulla on ekstrapeitto tuomassa lisälämpöä mutta näiden pellavaisten kanssa sitä ei tarvita eikä villasukkiakaan tarvita. Otaksun ja uskon että kesähelteillä tunne on päinvastainen - kesällä viilentävät.

Kuten olen aiemminkin maininnut, niin tykkään kovasti pedata sänkyyn erivärisiä lakanoita samanaikaisesti, nyt olen yhdistänyt BY PIA'S harmaiden pellavalakanoiden kanssa lilaa pallolakanaa.
 
 
Here I was telling about the high quality of BY PIA'S LUXURY LINEN HOME collection, I am so excited of the good features of linen fabric. It keeps me warm during cold winter nights, and  vice versa it keeps me chilled on warm summer nights. I do not need any extra blanket or woolen stockings.
 




 







Ei kommentteja: